!! SERWIS PIASTY STURMEY ARCHER RX-RD3 / RXL-RD3
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.
- Kurier InPost 0.00 zł brutto
- Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
PEŁNY SERWIS PIASTY
STURMEY ARCHER
RX-RD3 / RXL-RD3
Przedmiotem sprzedaży jest zlecenie za naszym pośrednictwem usługi pełnego serwisu piasty tył
Sturmey Archer RX-RD3 / RXL-RD3
w Serwis Piast Wielobiegowych Everybike
Serwis piasty obejmuje:
- demontaż piasty zgodnie z rysunkiem części zamiennych Sturmey Archer
- mycie wszystkich jej elementów włącznie z korpusem,
- ocenę stanu zużycia lub uszkodzeń elementów piasty,
- oczyszczenie , odtłuszczenie i przetarcie materiałem ściernym szczęk i bębna hamulca,
- w razie konieczności wymiany części konsultacja kosztów naprawy z klientem,
- smarowanie piasty najwyższej klasy smarem CASTROL CSL
- smarowanie łożysk piasty smarem CASTROL LMX Li-Komplexfett
- złożenie piasty i sprawdzenie poprawności jej działania.
Koszt obejmuje smary użyte do serwisu.
Cena nie obejmuje części zamiennych.
Posiadamy w ciągłej sprzedaży wszystkie części zamienne i akcesoria do tej piasty w bardzo niskich cenach, co gwarantuje tanią i szybką naprawę!!!
Cena obejmuje demontaż i montaż koła z regulacją biegów w przypadku serwisu piasty w dostarczonym do nas rowerze!! *
* W rowerach z pełną osłoną łańcucha lub innymi niestandardowymi rozwiązaniami montażu koła możliwa dopłata.
Możliwe jest wykonanie przeglądu i przeprowadzenie innych napraw w rowerze.
Przy okazji serwisu piasty można złożyć zamówienie na inne części rowerowe bez dodatkowych opłat za przesyłkę.
Jeśli wyskoczy koszt wysyłki zignoruj go lub zaznacz "Odbiór osobisty 0zł".
W razie zakupu ogumienia do serwisowanego koła możliwy montaż na kole.
W razie potrzeby możemy wykonać centrowanie koła, a w razie konieczności wymienić obręcz. Koszt ustalamy indywidualnie.
!!! NIE PRZYJMUJEMY DO SERWISU ROWERÓW ZE WSPOMAGANIEM ELEKTRYCZNYCH MAREK KTÓRYCH NIE JESTEŚMY AUTORYZOWANYM SERWISEM !!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dlaczego serwis piasty STURMEY ARCHER w Serwis Piast Wielobiegowych w EVERYBIKE ?
--- NAJWIĘKSZY AUTORYZOWANY DEALER I SERWIS STURMEY&ARCHER W POLSCE---
--- OFERUJEMY SERWIS OD GWARANCYJNEGO NAJNOWSZYCH PIAST DO RENOWACJI NAJSTARSZYCH ---
--- NAJWIĘKSZA OFERTA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO PIAST STURMEY ARCHER W POLSCE - PONAD 500 POZYCJI !! ---
--- NAJWIĘKSZA OFERTA PIAST STURMEY ARCHER W POLSCE - ok. 50 WERSJI W CIĄGŁEJ SPRZEDAŻY ---
--- PROFESJONALNI PRZESZKOLENI SERWISANCI Z DUŻYM DOŚWIADCZENIEM I WIEDZĄ ---
--- DUŻE ZAPLECZE NARZĘDZIOWE CZĘSTO WYKONYWANE DLA NAS POD ZAMÓWIENIE ---
--- SMARY I OLEJE TYLKO NAJWYŻSZEJ KLASY CASTROL ---
Ponadto serwisujemy piasty:
SRAM / SACHS - Główny serwis w Polsce piast Sram Spectro T3 P5 S7 i-Motion i3 i9 Automatix Dual Drive oraz starszych
3x3 NINE - główny dystrybutor i serwis w Polsce
zdobyliśmy uznanie wśród klientów indywidualnych oraz sklepów i serwisów rowerowych korzystających z naszej oferty i usług.
Zapraszamy do współpracy sklepy i serwisy rowerowe
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jak wysyłkowo zlecić serwis piasty?
Wysyłasz do nas koło wraz z ogumieniem (dla ochrony podczas transportu i możliwości przetestowania w rowerze).
Koło musi być czyste i z osprzętem (hamulcem, zębatką, podkładkami, nakrętkami , sterowaniem) - bez manetki.
Nakrętki i podkładki zdjąć i spakować osobno w woreczku dołączonym do paczki, a oś koniecznie zabezpieczyć w taki sposób żeby nie przebiła kartonu.
Jeśli nie czujesz się na siłach, poproś o zdemontowanie koła w lokalnym serwisie rowerowym.
Koło najlepiej wysłać kurierem na adres: e-bmx.pl, Nowy Dwór 3b, 56-500 Syców, tel. 601577278 mail: barsyl@o2.pl
lub dostarczyć w inny sposób do naszej siedziby w godzinach pon.-pt. 9-17,00 sob. 9-14,00
W razie dużego kosztu wysyłki można zlecić "serwis + odbiór ..." wtedy sami zlecamy odbiór naszym kurierem.
Maksymalne gabaryty kartonu to 70x70x25cm 5kg. Trzeba też mieć możliwość wydrukowania listu przewozowego wysłanego przez nas na podanego maila.
Na kartonie proszę podać nr zamówienia.
W "Uwagach klienta"przy składaniu zamówienia proszę o podanie:
- informacji o zakresie serwisu, w razie usterki szczegółowy opis problemu
- preferowaną formę kontaktu : WhatsApp (dla nas najwygodniejsza) / telefon / SMS / e-mail
W przypadku naprawy uszkodzonej piasty po oględzinach skontaktujemy się z Tobą w celu przedstawienia kosztów serwisu.
W przypadku poważniejszych napraw zazwyczaj proponujemy kilka opcji naprawy koła włącznie z wymianą piasty na nową lub po regeneracji.
W przypadku braku akceptacji kosztów naprawy za diagnostykę pobierzemy opłatę w wysokości 50 zł + koszt wysyłki zwrotnej.
Można też pozostawić koło u nas nie opłacając kosztów diagnostyki.
Po serwisie podamy kwotę do zapłaty lub zgodnie z wybraną opcją wyślemy koło za pobraniem
Każde koło testujemy po dokonanym serwisie.
Po otrzymaniu koła należy je prawidłowo zamontować i wyregulować.
W razie problemów z montażem i regulacją jesteśmy do dyspozycji.
W przypadku braku wiedzy lub zdolności manualnych zalecamy skorzystanie z pomocy mechanika rowerowego.
Masz jeszcze jakieś pytania?
Skorzystaj z "Wyślij zapytanie" nad "Opis produktu"
lub kontaktuj się na barsyl@o2.pl lub WhatsApp 601577278