RAMA DIRT INTRUDER D1
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.
- Kurier InPost 16.00 zł brutto
- Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
RAMA DIRT
INTRUDER D1
Rama przeznaczona do m.in. : DIRT, 4CROSS, DUAL SLALOM, STREET itp.
Specyfikacja:
Waga: ok. 2,2 kg
Kolory do wyboru:
czarny mat
grafitowy mat
czerwony połysk
niebieski mat
biały
Rozmiar ramy jest jeden ale ze względu na giętą rurę podsiodłową podajemy go dwa sposoby mierzenia ramy :
* wysokość ramy mierzona od środka osi suportu do końca rury podsiodłowej ok. 38cm ok.15"
* wysokość ramy mierzona od środka osi suportu do górnej krawędzi górnej rury ok. 28cm ok.11"
Tylny widelec:
* długość ok. 42,5cm
* dolne rury z profilu o przekroju prostokątnym o wymiarach 17/28mm,
* górne rury z profilu o przekroju okrągłym przechodzącym w owal,
* element CNC łączący ramiona dolnego widelca o średnicy wewnętrznej 81mm,
Rura sterowa:
# wysokość główki ok. 120mm
# przystosowana do sterów półzintegrowanych 44mm (standard)
Górna rura:
# długość mierzona od środka rury sterowej do środka rury podsiodłowej ok. 54cm (nie jest to realna długość ze względu na łukowaty kształt rury podsiodłowej),
# przednia część górnej rury ma profil kwadratowy o wymiarach 45/45mm i schodzi do tyłu w przekrój okrągły o średnicy ok. 35mm
Dolna rura:
* przekrój w przedniej części ma kształt owalny o wymiarach 38/62mm i przechodzi do tyłu w kształt płaskiego prostokąta o przekroju 56/37mm podobnie jak w ramach SCOTT - a.
Rura podsiodłowa:
średnica pod wspornika siodła 27,2mm
średnica pod obejmę 31,8mm
Adapter przerzutki przedniej:
* średnica mocowania przerzutki 31,8;
* typ przerzutki TOP SWING (dolne mocowanie);
* dolny ciąg przerzutki
Mufa suportu:
* szerokość 68mm
* gwint EURO BB ; BSA (standard)
Adapter hamulca tarczowego piwoty pod hamulce typu V-break
Wymienny hak przerzutki w komplecie z ramą (najpopularniejszy na rynku)
RAMA POSIADA 8 ELEMENTÓW WZMACNIAJĄCYCH KONSTRUKCJĘ!!!
Najlepiej rama spisuje się z amortyzatorem o skoku 120mm - 130mm
Foto rzeczywiste