Koszyk

Dodano produkt do koszyka

!! PEŁNY SERWIS PIASTY SHIMANO NEXUS INTER 8 SG-C6001-8C

NOWOŚĆ

!! PEŁNY SERWIS PIASTY SHIMANO NEXUS INTER 8 SG-C6001-8C

Opinie: Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Dostępne warianty:

Opcje serwisu:

Dostępne opcje:

Dodatkowa usługa serwisowa:

Cena: 120.00 brutto

Ilość:
Koszty dostawy:
  • Kurier InPost 0.00 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
Zapytaj o produkt

Wszystkie pola są wymagane

Opis produktu

PEŁNY SERWIS PIASTY 

SHIMANO NEXUS INTER 8

SG-C6001-8C

 

 

Przedmiotem sprzedaży jest zlecenie za naszym pośrednictwem usługi pełnego serwisu piasty tył 

SHIMANO NEXUS INTER 8 SG-C6001-8C

w Serwis Piast Wielobiegowych Everybike

Zgodnie z "Podręcznikiem użytkownika" Shimano każda piasta wielobiegowa powinna mieć robione przeglądy serwisowe. 
"W celu zapewnienia odpowiedniej wydajności zaleca się nasmarowanie mechanizmu wewnętrznego raz na rok (lub co około 2000 km, jeśli rower jest
bardzo często używany). Jeśli rower jest używany w trudnych warunkach, wymagane będzie częstsze przeprowadzanie konserwacji."

Jeśli jednak piasta jest mocno zużyta (nie kręci się płynnie), ma luzy na łożyskach, jest uszkodzona (nie działa prawidłowo) lub jest po zalaniu wodą, powinna mieć zrobiony pełny serwis. 
Jeśli piasta ma regularne przeglądy interwałowe i nie jest eksploatowana w trudnych warunkach to pełny serwis zalecamy robić nie rzadziej niż co około 3 lata

 Pełny serwis piasty obejmuje: 
- demontaż piasty zgodnie z rysunkiem części zamiennych Shimano
- mycie wszystkich jej elementów włącznie z korpusem, 
- ocenę stanu zużycia lub uszkodzeń elementów piasty,
- montaż i smarowanie wkładu piasty smarem SHIMANO INTERNAL HUB GREASE
- smarowanie łożysk i uszczelnień piasty smarem CASTROL LMX Li-Komplexfett
!!! Wg. nas Castrol LMX bardziej nadaje się do łożysk i lepiej wypiera wodę !!!
Na wyraźne życzenie klienta całą piastę smarujemy smarem Shimano.
- kąpiel olejowa wkładu piasty w SHIMANO INTERNAL HUB MAINTENANCE OIL,
- złożenie piasty i sprawdzenie poprawności jej działania. 

Koszt obejmuje olej i smary użyte do serwisu.

Cena nie obejmuje części zamiennych.

Koszt usługi nie obejmuje naprawy osi, wymiany bieżni łożysk w korpusie. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Posiadamy w ciągłej sprzedaży wszystkie części zamienne i akcesoria do tej piasty w bardzo niskich cenach, co gwarantuje tanią i szybką naprawę!!!

Cena obejmuje demontaż i montaż koła z regulacją biegów w przypadku serwisu piasty w dostarczonym do nas rowerze!! *
* W rowerach z pełną osłoną łańcucha lub innymi niestandardowymi rozwiązaniami montażu koła możliwa dopłata.
Możliwe jest wykonanie przeglądu i przeprowadzenie innych napraw w rowerze. 

Przy okazji serwisu piasty można złożyć zamówienie na inne części rowerowe bez dodatkowych opłat za przesyłkę.
Jeśli wyskoczy koszt wysyłki zignoruj go lub zaznacz "Odbiór osobisty 0zł".
W razie zakupu ogumienia do serwisowanego koła możliwy montaż na kole.

W razie potrzeby możemy wykonać centrowanie koła, a w razie konieczności wymienić obręcz. Koszt ustalamy indywidualnie.
!!! NIE PRZYJMUJEMY DO SERWISU ROWERÓW ZE WSPOMAGANIEM ELEKTRYCZNYCH MAREK KTÓRYCH NIE JESTEŚMY AUTORYZOWANYM SERWISEM !!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dlaczego serwis piasty SHIMANO w Serwis Piast Wielobiegowych w EVERYBIKE ?

--- JEDEN Z NAJWIĘKSZYCH CERTYFIKOWANYCH SERWISÓW SHIMANO W POLSCE O SPECJALIZACJI IGH ---

--- OFERUJEMY SERWIS OD GWARANCYJNEGO NAJNOWSZYCH PIAST DO RENOWACJI NAJSTARSZYCH ---

--- NAJWIĘKSZA OFERTA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO PIAST SHIMANO NEXUS I ALFINE W POLSCE - PRAWIE 700 POZYCJI !! ---

--- NAJWIĘKSZA OFERTA PIAST SHIMANO NEXUS I ALFINE W POLSCE - ok. 70 WERSJI W CIĄGŁEJ SPRZEDAŻY ---

--- PROFESJONALNI PRZESZKOLENI SERWISANCI Z DUŻYM DOŚWIADCZENIEM I WIEDZĄ ---

--- DUŻE ZAPLECZE NARZĘDZIOWE CZĘSTO WYKONYWANE DLA NAS POD ZAMÓWIENIE ---

--- SMARY I OLEJE TYLKO NAJWYŻSZEJ KLASY SHIMANO i CASTROL ---


Ponadto serwisujemy piasty:
STURMEY ARCHER - NAJWIĘKSZY AUTORYZOWANY DEALER I SERWIS STURMEY&ARCHER W POLSCE
SRAM / SACHS - Główny serwis w Polsce piast Sram Spectro T3 P5 S7 i-Motion i3 i9 Automatix Dual Drive oraz starszych
3x3 NINE - główny dystrybutor i serwis w Polsce
KINDERNAY - główny serwis w Polsce
oraz innych mniej popularnych marek.
Robimy też renowację zabytkowych piast Torpedo oraz wielobiegowych.
Dzięki profesjonalnej obsłudze oraz największemu w Polsce zapleczu części zamiennych do piast wielobiegowych
zdobyliśmy uznanie wśród klientów indywidualnych oraz sklepów i serwisów rowerowych korzystających z naszej oferty i usług.

 Zapraszamy do współpracy sklepy i serwisy rowerowe

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jak wysyłkowo zlecić serwis piasty?
Wysyłasz do nas koło wraz z ogumieniem (dla ochrony podczas transportu i możliwości przetestowania w rowerze). 
Koło musi być czyste i z osprzętem (zębatką, sterowaniem, podkładkami, nakrętkami ) - bez manetki.
Nakrętki i podkładki zdjąć i spakować osobno w woreczku dołączonym do paczki, a oś koniecznie zabezpieczyć w taki sposób żeby nie przebiła kartonu. 
Jeśli nie czujesz się na siłach, poproś o zdemontowanie koła w lokalnym serwisie rowerowym.
Koło najlepiej wysłać kurierem na adres: e-bmx.pl, Nowy Dwór 3b, 56-500 Syców, tel. 601577278 mail: barsyl@o2.pl
lub dostarczyć w inny sposób do naszej siedziby w godzinach pon.-pt. 9-17,00 sob. 9-14,00
W razie dużego kosztu wysyłki można zlecić "serwis + odbiór ..." wtedy sami zlecamy odbiór naszym kurierem.
Maksymalne gabaryty kartonu to 70x70x25cm 5kg. Trzeba też mieć możliwość wydrukowania listu przewozowego wysłanego przez nas na podanego maila.
Na kartonie proszę podać nr zamówienia. 

"Uwagach klienta"przy składaniu zamówienia proszę o podanie: 
- informacji o zakresie serwisu, w razie usterki szczegółowy opis problemu
- preferowaną formę kontaktu : WhatsApp (dla nas najwygodniejsza) / telefon / SMS / e-mail 


W przypadku naprawy uszkodzonej piasty po oględzinach skontaktujemy się z Tobą w celu przedstawienia kosztów serwisu. 
W przypadku poważniejszych napraw zazwyczaj proponujemy kilka opcji naprawy koła włącznie z wymianą piasty na nową lub po regeneracji.
W przypadku braku akceptacji kosztów naprawy za diagnostykę pobierzemy opłatę w wysokości 50 zł + koszt wysyłki zwrotnej. 
Można też pozostawić koło u nas nie opłacając kosztów diagnostyki.
Po serwisie podamy kwotę do zapłaty lub zgodnie z wybraną opcją wyślemy koło za pobraniem

Każde koło testujemy po dokonanym serwisie.
Po otrzymaniu koła należy je prawidłowo zamontować i wyregulować.
W razie problemów z montażem i regulacją jesteśmy do dyspozycji.
W przypadku braku wiedzy lub zdolności manualnych zalecamy skorzystanie z pomocy mechanika rowerowego.

 

Masz jeszcze jakieś pytania?
Skorzystaj z "Wyślij zapytanie" nad "Opis produktu"

lub kontaktuj się na barsyl@o2.pl lub WhatsApp 601577278

Produkty podobne