Koszyk

Dodano produkt do koszyka

OLEJ CASTROL CLASSIC DO OLIWIENIA PIAST

BESTSELLER

OLEJ CASTROL CLASSIC DO OLIWIENIA PIAST

Opinie: Wystaw opinię
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Dostępne warianty:

Ilość:

Cena: 19.90 brutto

Ilość:
Koszty dostawy:
  • Paczkomat InPost 14.00 zł brutto
  • Kurier InPost 16.00 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Orlen Paczka 11.00 zł brutto
Zapytaj o produkt

Wszystkie pola są wymagane

Opis produktu

OLEJ
CASTROL CLASSIC XL SAE 30
m.in. DO PIAST TORPEDO I WIELOBIEGOWYCH

 

 

Castrol Classic XL SAE 30 to oparty na oleju mineralnym, jednoskładnikowy olej silnikowy. [...] Spełnia szczególne wymagania stawiane przez klasyczną technologię silników wobec środków smarowych, z wyraźnie ulepszonymi właściwościami w zakresie ochrony przed zużyciem, które są typowe dla nowoczesnej technologii środków smarowych.


Zastosowanie w rowerach:
WSZELKIE PIASTY STAREGO TYPU Z „KOMINEM” DO OLIWIENIA

  • piasty tył torpedo SACHS F&S D.R.P. i inne
  • piasty 2/3 biegowe Sturmey Archer (do połowy lat 80-tych,) Sachs F&S STYRIA SCINTILLA SCHWINN i inne
  • stare piasty przód i tył wolnobiegowe z portem olejowym
  • oliwienie antykorozyjne części niepodlegających smarowaniu smarem stałym
    piast wielobiegowych nowszych konstrukcji w czasie serwisu
  • dodatkowe oliwienie piast wielobiegowych w trakcie eksploatacji*

*Według wielu zagorzałych sympatyków piast IGH dodatkowe stosowanie oleju nawet w piastach o konstrukcjach na smar stały znacznie wydłuża ich żywotność i poprawia ich pracę. Olejenie w przypadku piast sterowanych łańcuszkiem lub popychaczami odbywa się poprzez otwór w osi. W przypadku piast z obrotowym sterowaniem (N4 N5 N7 N8 A8 I3 I9 G8 G9 SA Rotary System) i automatycznych piastach 2s dodawanie oleju jest trudniejsze, ale można to zrobić, popuszczając lewy stożek lub prawą osłonę przeciwpyłową. W niektórych piastach przez przypadek znalazł się otwór, którym można to robić jak np Sram I9 DB - jeden z otworów śruby mocującej tarczę hamulca jest przelotowy. Popularne jest też dodanie portu smarowania do aluminiowej piasty N7, N8, A8, ale sugeruję to zlecić w wyspecjalizowanym serwisie np. przy okazji przeglądu interwałowego.

Dawkowanie wg różnych źródeł:
„około łyżeczka na 200 mil”
kilka kropel raz na tydzień (lub raz na miesiąc)"
„Nową piastę należy nasmarować przez otwór w obudowie piasty. Następnie smaruj raz na 3 miesiące kilkoma kroplami oleju Sturmey Archer. Nie używaj gęstego oleju ani smaru”.


!!! Należy zachować szczególną ostrożność podczas oliwienia piast z hamulcem bębnowym, aby olej nie przedostał się do części hamulcowej piasty !!!

Ze względu na brak możliwości zamówienia tego oleju w małych opakowaniach
sprzedajemy go z „puszki” w opakowaniach zastępczych 100 ml lub 250 ml.

Produkty podobne