HAMULEC TARCZOWY SHIMANO BR-MT400/401 CZARNY
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.
- Paczkomat InPost 14.00 zł brutto
- Kurier InPost 16.00 zł brutto
- Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
- Orlen Paczka 11.00 zł brutto
HAMULEC TARCZOWY
SHIMANO BR-MT400 + BL-MT401
CZARNY
Hamulec tarczowy w rodzinie Shimano Acera, oferujący dobrą siłę hamowania za przystępną cenę.
Przeznaczony do jazdy turystycznej i lekkiego MTB
BR-MT400 to sprawdzone, niezawodne technologie Shimano w ekonomicznym wydaniu
- trudno o lepszy wybór.
Producent: Shimano
Model: BR-MT400 + BL-MT401
Hamulec tylni lub przedni
Zastosowanie: MTB
Rodzaj hamulców: Hamulce tarczowe hydrauliczne
Długość przewodów: przód 1000mm , tył 1700 mm
Mocowanie hamulców: Postmount
Hamulce są zalane odpowietrzone i gotowe do montażu
Hamulec hydrauliczny na poziomie osprzętu Shimano Acera
Dwutłoczkowy zacisk z aluminium
Ergonomiczna klamka
DŹWIGNIA HAMULCA:
Producent: Shimano
Model: BL MT401
Typ hamulca: Hydrauliczny
Typ złącza przewodu: Prosty
Wielkość dźwigni: 2 palce
Elegancka konstrukcja charakterystyczna dla elementów do wyścigowych rowerów MTB
Siła hamowania dostosowana do początkujących użytkowników rowerów MTB
Zasięg dźwigni dostosowany do osób z małymi dłońmi
Łatwy, szybki i czysty montaż
Duża trwałość
Kolor: czarny
ZACISK:
Producent: Shimano
Model: BR MT400
uproszczony system odpowietrzania One Way Bleeding, pozwalający szybko odpowietrzyć hamulec w warunkach domowych
Odpowietrzanie: jednokierunkowe
Typ złącza przewodu: Prosty
pracuje na odpornym na zawilgocenie oleju mineralnym - trwałość raz zalanego hamulca jest niemal nieograniczona
Montaż: Post Type
Okladzina: B01S Żywiczna
Kolor: czarny
W skład zestawu wchodzą:
Dźwignia hamulca: BL MT401
Zacisk hamulca BR MT400 z klockami B01S
Przewód hamulcowy
W zestawie nie ma tarczy hamulcowej oraz śrób i adaptera.
Najnowsza wersja pakowania hamulców 2021, przewód nie połączony z klamką.
Wystarczy go włożyć i przykręcić, jest odpowietrzony i zalany.
Ułatwia to montaż i ewentualne skrócenie.
Hamulec rozpięty, przystosowany do przeciągnięcia przez ramę/widelec - w komplecie jest wkład nabity w końcówce przewodu, zabezpieczony, w nim zalany fabrycznie płyn hamulcowy.
W klamce jest płyn hamulcowych i oliwka pod śrubą, wszystko do skręcenia na gotowo i przy umiejętnym złożeniu nie trzeba nawet odpowietrzać
Zdjęcie katalogowe.