PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO DEORE FD-M610
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.
- Paczkomat InPost 14.00 zł brutto
- Kurier InPost 16.00 zł brutto
- Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
- Orlen Paczka 11.00 zł brutto
PRZEDNIA PRZERZUTKA
SHIMANO DEORE
FD-M610 3x10
DYNA SYS
Przerzutka przednia DEORE FD-M610 dedykowana do obsługi napędów 10-rzędowych. Produkt skierowany jest do wymagających rowerzystów preferujących jazdę w terenie. Przerzutka przeznaczona jest do wspołpracy z napędami rowerowymi 3 x 10 przełożeń , montowanymi w rowerach górskich, gdzie zastosowany jest mechanizm korbowy z 40 lub 42 zębami na największej tarczy. Konstrukcja wózka przerzutki pozwala na doprowadzenie do niego linki zarówno od dołu, jak i od góry ramy.
Konstrukcja przerzutki o szerokim ogniwie.
Model : FD-M610
DUAL PULL - Dolny i górny ciąg
Przerzutka typu TOP SWING
3-biegowa (10-speed Dyna-Sys)
Mocowana o średnicy : 28,6mm ,31,8mm , 34,9mm
Materiał : stal / aluminium
DYNA-SYS - 10-rzędowy napęd górski SHIMANO. SHIMANO prezentuje technologię napędu przeznaczoną do rowerów górskich: DYNA-SYS. W tej rewolucyjnej technologii wykorzystano 10-rzędową kasetę, ale nie jest to jedyna cecha wyróżniająca tego nowego systemu. Układ napędowy został skonstruowany na nowo, co zapewnia rowerzyście wymierne korzyści.
- Nie jest to tylko dodatkowa koronka...
- Współczynniki poszczególnych przełożeń są do siebie bardziej zbliżone, co zapewnia bardziej płynną zmianę przełożeń i lepsze przenoszenie mocy
- Można jeździć z lepiej dobranymi kombinacjami przełożeń, zwiększając tym samym efektywność i trwałość
- Osiągi są najważniejsze: DYNA-SYS to bardziej stabilny napęd dla każdego rowerzysty!
Efektywny z natury
10-rzędowa kaseta 11-36T HG o zwiększonych zakresach oznacza, iż rowerzyści mogą dłużej korzystać z głównego przełożenia - 32-zębowej tarczy. Zwykle rowerzyści korzystający z potrójnego mechanizmu korbowego musieli przyzwyczajać się do wykonywania dwóch lub trzech zmian korygujących za każdym razem, gdy zrzucali łańcuch na tarczę 22-zębową. Dzięki DYNA-SYS potrzebna jest tylko jedna zmiana korygująca i wykonuje się ją rzadziej. Zmiana przełożeń jest płynniejsza i szybsza dzięki współczynnikom przełożeń CloseStep - 42-32-24. Przejście z tarczy 24-zębowej z powrotem na tarczę główną - środkową - jest łatwiejsze i bardziej intuicyjne. Również łatwiej jest wykonać zmianę na dużą tarczę 42-zębową, co oznacza, że rowerzyści będą częściej z niej korzystać. Technologia DYNA-SYS sprawia, że zmiana przełożeń przebiega w sposób płynny, zapewniając rowerzystom uzyskiwanie stałej, wydajnej mocy przy zachowaniu trakcji i momentu.
Podczas pedałowania na stromych podjazdach...
Połączenie szerszych współczynników przełożeń z mechanizmem korbowym CloseStep pozwala zminimalizować konieczność wykonywania zmian wielokrotnych i ograniczyć utratę siły pedałowania, co sprawia, że przenoszenie mocy jest bardziej wydajne.
Zdjęcie katalogowe.